.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سكه ترمز ازدواج را كشيد!
محمد خورشيدي
سكه ترمز ازدواج را كشيد!

با افزايش قيمت سكه و نوساناتي كه در بازار آن ايجاد شده است، چشم خانواده‌هايي كه دختر و پسر در آستانه ازدواج دارند ترسيده است و بسياري از اين خانواده‌ها فعلاً ترمز خواستگاري رفتن و پاسخ به خواستگار را كشيده‌اند. برخي ديگر هم با احتياط پا در وادي خواستگاري مي‌گذارند. آن‌ها نگران و چشم‌انتظارند كه بالاخره چه خواهد شد؟! در تماسي هم كه با ثبت احوال داشتيم تأييد كردند كه در بحبوحه بالا و پايين رفتن نرخ سكه، آمار ثبت ازدواج نسبت به روزهاي مشابه در سال‌هاي گذشته كاهش پيدا كرده است.

در اين ميان اما نگراني خانواده‌هايي كه پسر در آستانه ازدواج دارند بيشتر است. با تعدادي از اين خانواده‌ها كه صحبت كرديم، اظهار كردند فعلاً صلاح مي‌دانند صبر كنند تا وضعيت مشخص شود.

حسينعلي شاني زاده پدر يك پسر در آستانه ازدواج است كه مي‌گويد: «راستش وقتي اخبار و آمار مردهايي را كه به خاطر مهريه به زندان افتاده‌اند مي‌بينيم، در اين وضعيت مجبوريم احتياط كنيم. هيچكس از آينده خبر ندارد.» او ادامه مي‌دهد: «متأسفانه بسياري از خانواده دختران و خود دختران هم حاضر نيستند منصفانه با موضوع مهريه برخورد كنند. عموماً به اندازه سال تولدشان درخواست سكه براي مهريه دارند.»

هادي غريبي- اهل سمنان- هم پدري است كه مي‌گويد: «من هم اگر بخواهم در اين شرايط براي پسرم خواستگاري بروم خود او زير بار نمي‌رود.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.015 seconds.